Pomoc

 

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat procesu zamówienia, przeczytaj: Jak zamawiać.

 

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej powtarzające się pytania.

 

Dlaczego mój plik nie został zaakceptowany?

Zawierał istotne błędy, które wykluczały poprawny wydruk. Najczęściej popełniane błędy to:

  • Brak spadów/za małe spady. Tło i inne elementy projektu powinny wystawać poza linię cięcia co najmniej 3 mm (w przypadku katalogów i teczek 5 mmm). W przeciwnym razie na krawędzi cięcia pozostaną białe nierówne marginesy. Aby uniknąć tego błędu, korzystaj z makiet dostępnych na stronach produktów.
  • Overprint – zastosowanie go na kolorze innym niż czarny może powodować przekłamania w kolorach na wydruku – np. zniknięcie białego tekstu.
  • Plik w złym formacie. Preferowanym formatem jest PDF. Akceptujemy także pliki: JPG oraz TIFF.
  • Zastosowanie kolorystyki PANTONE lub RGB – barwy wydruku mogą mieć inny, wyblakły odcień.
  • Teksty niezmienione na krzywe – możliwe brak kodowania, zmiana czcionki.
  • Nieprawidłowa rozdzielczość bitmap – za mała: nieczytelny obrazek, za duża: nadmierna objętość pliku; zalecana to 300 dpi.

 


Jak przesłać plik?

Plik zawierający projekt wysyła się za pośrednictwem naszej strony internetowej. Możesz to zrobić w dziale „Twoje zamówienia”, klikając , szczegółya następnie wgraj plik.

W tym miejscu dodaj plik graficzny i kliknij wyslij plik.

Kiedy wgrałeś poprawny plik wystarczy kliknąć zatwierdz.

Gratulacje. Właśnie przesłałeś poprawnie plik. Status wgranego pliku zmienia się na "Zatwierdzony przez klienta". Status zamówienia zmienia się na "Oczekiwanie na akceptację".

 


Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Terminy realizacji zamówienia różnią się w zależności od zakupionych produktów. Szczegółowe terminy dostępne są w dziale Terminy realizacji.

 


Jak sprawdzić status zamówienia?

Status zamówienia najłatwiej sprawdzić poprzez stronę – w dziale Twoje zamówienia. O najważniejszych zmianach jesteś powiadamiany również drogą mailową.

 


Jaki jest koszt dostawy?

Przesyłka w naszeulotki.pl jest bezpłatna na terenie całej Polski.

 


Czy mogę anulować zamówienie?

Po złożeniu zamówienia anulacja jest niemożliwa.

 


Zapomniałem hasło/login. Co zrobić?

Na podstronie logowania kliknij zapomniałem hasła i postępuj zgodnie z instrukcją.


 

Wydrukuj

Koszyk
Koszyk
PRODUKT 0
faq
cms_payment
Jak-przygotować-projekt
cms_paypal
Newsletter

dzwoń od 9 do 19

© 2011 Nasze Ulotki. Wszelkie prawa zastrzeżone. Prosimy o nie rozpowszechnianie materiałów z tej strony!