Jak zamawiać w naszym serwisie?
Staraliśmy się, aby zamawianie u nas było proste.
Cały proces składa się z 5 kroków.
- Wybór interesującego produktu
- Podanie niezbędnych danych
- Płatność
- Wgranie i zatwierdzenie plików
- Odbiór przesyłki
Poniżej znajdziesz opisany każdy krok:
1. Wybór interesującego produktu
Wybierz rodzaj produktu na stronie głównej sklepu. W każdej chwili możesz na nią wrócić, klikając logo sklepu w lewym górnym rogu. Proces zamawiania zaczyna się od wybrania asortymentu, formatu i gramatury papieru. Określ parametry produktu: wielkość, gramaturę papieru... W ten sposób dotrzesz do właściwej strony produktu.

Upewnij się, że wybór spełnia Twoje oczekiwania. Wybierz nakład i kliknij DODAJ DO KOSZYKA.

W koszyku wybierz sposób płatności i kliknij ZAMÓW.
Jeśli chcesz wydrukować więcej niż jeden wzór tego samego produktu, możesz to uwzględnić w tym miejscu (dotyczy to sytuacji kiedy masz do wydrukowania np.: ulotki A6 w dwóch wariantach, a adres dostawy jest ten sam.

2. Podanie niezbędnych danych
Załóż nowe konto klikając w guzik NOWY KLIENT (chyba że zamawiałeś już wcześniej, wtedy skorzystaj z opcji logowania po lewej). Po podaniu danych i potwierdzeniu zamówienia na Twój adres e-mail przyjdzie wiadomość z informacjami o zamówieniu.

Kiedy już się zalogujesz lub zarejestrujesz zostaniesz przeniesiony do okna, w którym potwierdza się zamówienie.
W tym oknie będziesz mógł również zmienić dane płatnika lub adres dostawy.

Po zatwierdzeniu zamówienie, twojego zamówienie otrzyma status "Oczekiwanie na pliki"
3. Płatność
Do wyboru mamy dwie formy płatności:
- standardowy przelew
- płatność online za pośrednictwem systemu platnosci24
Gdy obsługa sklepu zaksięguje płatność, dostaniesz mailem informacje o tym fakcie, a status zamówienia zmieni się na "Zaakceptowane do druku".
4. Wgranie i zatwierdzenie plików
Czas na wgranie pliku z projektem. Najlepiej to zrobić od razu po złożeniu zamówienia.
Kliknięcie WGRAJ PLIK przeniesie Cię do podstrony szczegółów Twojego zamówienia, gdzie możesz wgrywać pliki.
Aktualny status plików to "Oczekuje na klienta".
Kliknij jeszcze raz WGRAJ PLIK, wybierz PRZEGLĄDAJ i, po wyborze właściwego pliku z dysku, WYŚLIJ PLIK.
Wysłany plik ma obecnie status "Do zatwierdzenia przez klienta". Upewnij się więc, że wgrałeś właściwy plik, dołącz ewentualny komentarz i kliknij ZATWIERDŹ przy wgranym pliku.

Status wgranego pliku zmienia się na "Zatwierdzony przez klienta".
Status zamówienia zmienia się na "Oczekiwanie na akceptacje".
Teraz poczekaj na obsługę sklepu: zatwierdzi plik lub skontaktuje się z Tobą, aby pomóc w usunięciu nieprawidłowości.
Gdy otrzymasz e-mailem informację o zatwierdzeniu pliku, to status zamówienia zmieni się na "Oczekiwanie na płatność".
5. Odbiór przesyłki
Po zrealizowaniu zlecenia i przygotowaniu wysyłki, otrzymasz e-maila z informacją o tym fakcie. Kurier dostarczy paczkę w ciągu 24 godzin (w dni robocze).
Wydrukuj